مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت کانادا , اقامت استرالیا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت کانادا , اقامت استرالیا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت

خاص ترین هتل جنراد دبی

 عنوان:زیباترین مهمانخانه دبی

هتل جنراد دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار گرفته به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.

وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.

دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو نمایید.

هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده است. نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران مهیا می کند

این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.

کسانی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

|

هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان عمر بن خطاب نزدیک به خیابان مهم الرقه قرار گرفته است . هتل جنراد دبی یکی از معروف ترین هتل های دبی می باشد که بخاطر موقعیت مناسبش باعث شده تا توریست های بسیار زیادی در آن جا اقامت کنند. این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی بهره مند می باشد. برای مثال ، ایستگاه متروی اتحادیه تا هتل ، پیاده 5 دقیقه فاصله دارد. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل است.

بازار های طلا و مرشد نیز تنها ۲ کیلومتراز هتل فاصله دارند . مرکز خرید القریر یکی از مراکز بسیار معروفی است که ۵ دقیقه پیاده تا هتل جنراد فاصله دارد . هتل جنراد دارای ۳۹ اتاق بزرگ وزیبا می باشد .اتاق مخصوص معلولین در این هتل وجود دارد.اتاق ها بسیار دل نشین هستند و با دکوراسیون زیبایی آرامش را به مهمانان هدیه می دهند. اتاق ها همچنین دارای چشم انداز بی نظیری به خلیج می باشند. حمام مجهز ، سشوار ، ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن ، سرویس اتو ، امکانات برای تهیه نوشیدنی های گرم و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکانات این اتاق ها می باشد . هتل جنراد همچنین دارای رستورانی بسیار عالی نیزمی باشد.

امکانات و خدمات در این هتل بسیار فراوان می باشد امکانات هتل جنراد مثل استخر و سونا و جکوزی که قسمت کوچکی از آن می باشد روحیه ای با نشاط را به مهمانان می دهد . حمام وسرویس ماساژ در هتل وجود دارد و خستگی یک روز کاری را از بدن شما بیرون می برد.

اینترنت و پارکینگ رایگان ، امکانات تفریحی ، بوفه فروش ساندویچ و صندلی مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، کپی و فکس ، خدمات گردشگری و خدمات خانه داری از دیگرخدمات و امکانات این هتل ۳ ستاره می باشند. هتل جنراد فاصله چندانی با مراکز خرید و فرودگاه بین المللی ندارد.}

منبع:مهاجرت به استرالیا

معرفی مکانهای دیدنی دبی

عنوان:شناخت مکانهای دیدنی دبی

هتل میفر دبی هتلی مدرن با امکانات و موقعیت ویژه در میان هتل های 3 ستاره دیگر است که در منطقه دیره و خیابان شناخته شده و پر رفت و آمد الرقه واقع شده است . این هتل مجلل از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به : نزدیکی به برج ساعت ، مرکز خرید القریر ، بندر تاریخی دبی و زمین گلف دبی کریک اشاره نمود . شاتل رایگان به پارک ساحلی ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از دیگر خدمات رفاهی هتل برای مسافران تور دبی است.

 کارکنان و خدمه این هتل بسیار خوش رفتار و همچنین تمییز بودن هتل و پاکیزه بودن و دکوراسیون شیک اتاق ها هم در این هتل دبی مثال زدنی می باشد که با ایجاد این فضا توانسته اند گردشگران را به خود جذب کنند و کسانی که برای اقامت در این هتل بوده اند را راضی نگه دارند.

اتاق های هتل میفر دبی بسیار شیک می باشد به گونه ای که برای معلولین هم اتاق هایی در نظر گرفته اند. اتاق های این هتل مبله و بزرگ می باشند و اگر می خواهید هزینه کمتری برای اتاق خرج کنید می توانید اتاق های کوچکتر و مناسب برای خود اجاره کنید. اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی و مجهز با کلیه لوازم ، سشوار ، سیستم برودتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و امکانات دیگر مناسبی برای تور دبی در نظر گرفته اند.

اگر بخواهیم از امکانات تفریحی این هتل سه ستاره دبی برای شما بگویم، استخر این هتل که استخر سر باز است که در بالا پشت بام هتل می باشد به همراه صندلی های آفتاب گیر مخصوص و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی هم در این هتل برای استفاده مسافران و رفاه بیشتر فراهم شده است.

رستوران هتل میفر هم غذای های مناسب و همچنین کافی شاپ و بار هتل که توسط مهماندارن هتل شما پذیرایی می شوید و برای میل غذا های مختلف می توانید به رستوران هتل بروید.نکته شایان ذکر این است غذای های این هتل با گوشت های حلال تهیه می شود.

ساعت پذیرش هتل میفر دبی:ساعت ۱۴:۰۰می باشد وساعت ترک هتل میفر ساعت ۱۲:۰۰می باشد.

آدرس هتل میفر دبی : Regga Al Buteen,Deira,Dubai

منبع: گرفتن اقامت استرالیا

خرج کرد یادگیری و اقامت تایلند

عنوان:خرج کرد تحصیل و مهاجرت به تایلند

هیچ کس به جز خود شما نمی تواند یک میزان دقیق از هزینه ها در زندگی در تایلند برای شما تعیین کند و دلیل آن اینست که تا خود شما به تایلند سفر نکنید و چند ماهی شخصا هزینه را پرداخت نکنید معیار هزینه دستتان نمی آید. ما تا جایی که بتوانیم کمکتان می کنیم و هرآنچه احساس کنیم می تواند به شما کمک کند ومفید باشد در اختیارتان میگذاریم. ماه اول خرج زیاد است ولی بعد که با محیط آشنا شوید، کم می شود.

در تایلند موقع قرار داد خانه به رنج قیمتی برق توجه کنید و سعی کنید فقط شبها از کولر استفاده کنید .

 هزینه خوراک ماهیانه ۱۵۰،۰۰۰ – 200،۰۰۰ تومان که بستگی به هر شخص و سلایق آنها دارد.

هزینه های جانبی تایلند خیلی کمتر از سایر کشورهای دیگر هست .

یک وعده برنج خالی پخته شده ۳۳۰ تومان هست .

تخم مرغ از ۷۵ تومان هست تا ۱۲۰ بستگی به اندازه اش دارد .

نوشابه هم قیمت ایران است .

تن ماهی از ۹۰۰ تومان هست تا ۱۴۰۰ تومان

گوجه ۲تا از دست فروش ۳۳۰ تومان از بازار کیلویی۱۰۰۰ تومان (گوجه در تایلند کمی گران است )

مرغ پخته ۲۵۰۰ تومان

مرغ هم تمیز شده ۱۵۰۰ تومان در فروشگاه مرکزی ولی در فروشگاه تسکو مثلا ۲ تا سینه ۲۰۰۰ تومان است.

گوشت هر کیلو ۴۰۰۰ تومان

برنج ۵ کیلویی درجه یک ۷۰۰۰ تومان

اینترنت ۱۰۰۰۰ تومان ماهیانه با سرعت بالا

کرایه یک سوئیت ۲۰ متری تمیز در محله دانشجوها نزدیک به دانشگاه (رام کام هنگ) بدون آشپزخانه حدود 120000 تومان است .

متوسط کرایه خانه ۱ خوابه ۲۰۰۰۰۰ – 300۰۰۰ تومان

متوسط کرایه خانه ۲ خوابه ۴۰۰۰۰۰ – 500۰۰۰ تومان

متوسط کرایه خانه ۳ خوابه ۶۰۰۰۰۰ – 800۰۰۰ تومان
توصیه های ضروری و مهم :

– درس خواندن مهمترین وظیفه دانشجو می باشد ، لذا توصیه می گردد قبل از هرگونه اقدام ،حتما تصمیم خود را جهت ادامه تحصیلی موفق گرفته باشید .

– رفت وآمد در خوابگاه ها و پانسیون های و ساعات تردد تابع قوانین دانشگاه می باشد که باید حتما توسط دانشجو رعایت شود.

– در انتخاب رستوران دقت کنید که تا حدودی شلوغ باشد. این به معنی این است که غذایش خوب و تازه است.

– آب شهری قابل نوشیدن نیست و باید بطری آب از مغازه ها خریداری کنید.

– قیمت بلیت بین ۱۰ تا ۴۰ بات (baht) تعیین شده در حالی که در همان شرایط برای خطوط اتوبوسرانی که درست به موازات این خطوط دارای مسیر می باشند قیمتها یک سوم است.

– اگر مایل به زندگی خارج از دانشگاه باشید، می توانید در آپارتمان زندگی کنید و اجاره آن ها بین ۲۰۰۰۰-۴۵۰۰ بات ماهیانه می باشد. این آپارتمان ها بیشتر در محلهایی واقع هستند که دسترسی به امکانات خرید، داروخانه، خشکشویی، خواربار فروشی، کافی نت، رستوران و غیره را مهیا نموده اند.

– پیشنهاد می گردد آپارتمان شما نزدیک دانشگاه یا ایستگاه های مترو و منوریل باشد .

– آپارتمانهای خارج دانشگاه ماهیانه اجاره داده می شوند و هزینه های تلفن، برق و آب در اجاره نیستند. هر ساختمان چندین آپارتمان داشته که هر آپارتمان یک خوابه به همراه بالکن و حمام می باشد.

– امکانات بیشتر هزینه بیشتری می طلبند که ممکن است تعداد اتاق خواب، یخچال ،تلویزیون ،اینترنت پرسرعت ،وسایل پخت و پز را شامل شوند.

– در قرارداد اجاره باید مبلغ ۳-۱ ماه اجاره را بعنوان پیش پرداخت بدهید و این پول در هر زمانی که شما بخواهید آنجا را ترک کنید قابل بازپرداخت می باشد. کرایه خود را باید بصورت کامل و سر وقت پرداخت کنید.

– بهتر است آپارتمانی تهیه کنید که دارای ADSL باشد.

منبع: اقامت استرالیا

اطلاعاتی مفید در مورد

عنوان: کشور مالزی و  چگونگی مهاجرت به مالزی

روش های اخذاقامت مالزی  مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالا لامپور است

بر اساس قانون اساسی مالزی، پادشاه، از میان ۹ سلطان ایالت‌های مختلف مالزی از ۱۳ ایالت، بطور دوره‌ای و برای مدت ۵ سال انتخاب می‌شود. در چهار ایالت دیگر که سلطان ندارند بالاترین مقام رسمی، فرمانداران انتصابی هستند که آنها نیز با ترتیب خاصی انتخاب شده و مقام تشریفاتی و اختیارات رسمی سلاطین را دارا می‌باشند.

پادشاه در مالزی دارای اختیارات و وظایف تشریفاتی است و بر اساس توصیه‌های مجلس و کابینه عمل می کند.

پادشاه در مقام فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور دارای اختیاراتی رسمی بوده و بعنوان بالاترین مقام کشور، تنفیذ نخست وزیر( پس از انتخاب شدن وی از طریق پارلمان) و توشیح پیشنهاد انحلال مجلس یا عدم قبول آن را بر عهده دارد. انتصاب قضات دادگاه فدرال و دادگاههای عالی از جمله معدود وظایف پادشاه است. تصمیمات پارلمان نیز به سمع و نظر شاه می رسد ولی او اجازه اظهار نظر ندارد. انحلال مجلس هم از معدود اختیارات پادشاه محسوب می‌شود. قوه قانونگذاری مالزی متشکل از دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان است که ۴۰ نفر از ۶۹ عضو مجلس سنا را پادشاه انتخاب می نماید.

سازمان حکومتی در مالزی تقریبا الگوبرداری از سازمان پارلمانی سیستم وست مینیستر، یا به عبارتی میراث حکومت استعمار بریتانیا است. اما در عمل، بیشتر قدرت در شاخه اجرائی دولت متمرکز می‌شود تا بخش مقننه آن، و قوه قضائیه در اثر حملات مداوم دولت در دوره مهاتیر تضعیف شده‌است. از زمان کسب استقلال در سال ۱۹۵۷، مالزی توسط یک ائتلاف چند نژادی تحت عنوان ناسیونال باریسان (قبلاً یک اتحاد بوده) اداره شده‌است.

مجلس مالزی شامل یک مجلس نمایندگان (Dewan Rakyat) (یعنی «خانه ملت») و یک مجلس سنا یا (Dewan Negara) (یعنی خانه کشور) می‌باشد. مجلس ۲۱۹ عضوی نمایندگان از طریق هیئتهای تک عضوی موکلانی انتخاب می‌شوند که اعضای آن برای حداکثر یک دوره ۵ساله انتخاب شده‌اند. قدرت قانونگذاری بین قانونگذاران فدرال و ایالتی تقسیم می‌شود. تمام ۷۰ سناتور آن برای مدت ۳ سال متصدی امور وکالت خود هستند؛ که ۲۶نفر از آنها از سوی مجامع ایالتی، ۲ نفر به نمایندگی از منطقه فدرال کوآلالامپور، ۱نفر از حوزه‌های فدرال لابوان و پوتراجایا، و ۴۰نفر باقی نیز توسط شاه منصوب می‌گردند. انتخابات پارلمانی مالزی حداقل یکبار در هر۵ سال برگزار می‌شود، که آخرین انتخابات عمومی آن در مارس ۲۰۰۴ برگزار شده‌است. سن رای دهندگان باید از ۲۱ به بالا باشد تا بتوانند برای اعضای مجلس نمایندگان و نیز بیشتر ایالات و نیز مجمع قضائی ایالتی رای بدهند. رای دادن اجباری نیست.

قدرت اجرایی در اختیار کابینه مالزی (هیئت دولت) به ریاست نخست وزیر است؛ و قانون اساسی مالزی تاکید می‌کند که نخست وزیر باید عضو مجلس پایین دستی، پارلمان مالزی باشد که بنابر نظر حاکم عالی می‌تواند به گروه اکثریت در مجلس دستور دهد. کابینه از میان اعضای دو مجلس انتخاب می‌ شود و مسئول اداره آن مرجع نیز می‌باشد.همچنین دولت مالزی در تلاش است که میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را کسب کند.

دولت‌های ایالتی با ریاست وزرای عالی (Menteri Besar در ایالات مالایایی یا Ketua Menteri در ایالاتی که حاکمان موروثی ندارند) با شوراهای ایالتی (Dewan Undangan Negeri) و با رای شاهان و فرمانداران آنها برگزیده می‌شوند.

منبع: مهاجرت به استرالیا