مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت کانادا , اقامت استرالیا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت کانادا , اقامت استرالیا

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به کانادا - اخبار و اطلاعیه های مربوط به مهاجرت

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ پکن

عنوان:هتل لجندیل بیجینگ پکن

اگر در تور پکن چین شرکت نموده اید و مایلید در یکی از هتل های ۵ ستاره پکن اقامت داشته باشید یکی از هتل های ۵ ستاره پکن که امکانات رفاهی مناسبی عرضه می کند هتل لجندیل بیجینگ ( Legendale Hotel Beijin ) می باشد که دارای ۳۹۰ اتاق استاندارد با امکانات کامل اقامتی است .

 در کنار اتاق های عادی و استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل تدارک دیده شده است . مهمانان می توانند با اقامت درهتل لجندیل بیجینگ پکن از امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، سونا و استخر سر پوشیده بهره ببرند و یا در باغ هتل به استراحت بپردازند .اگر به فعالیت های ورزشی علاقه دارید می توانید در مرکز بدنسازی هتل لجندیل بیجینگ پکن ورزش کنید و یا به همراه خانواده و در کنار سایر مهمانان در فعالیت هایی مانند بیلیارد شرکت کنید . هتل کازینو نیز دارد .

قبل از رفتن به بازدید از اماکن گردشگری پکن می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید و همچنین با مراجعه به خدمات تورهای هتل لجندیل بیجینگ پکن برنامه گردش خود را از هتل بخواهید . یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.برای برگزای جلسات و همایش ها اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.از دیگر امکانات هتل لجندیل بیجینگ پکن می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، باغ و امکانات باربیکیو اشاره کرد .هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ چینهتل ۵ ستاره هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ ( Hilton Beijing Wangfujing ) با سرویس های عالی خود پذیرای گردشگران تور پکن چین می باشد. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار مناسب بوده به طوری که بازدید از اماکن گردشگری پکن را راحت ساخته است .

در کنار اتاق های بسیار تمیز و راحت هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ خدمات دوستانه پرسنل هتل سبب شده که مهمانان رضایت کاملی از اقامت در این هتل بی نظیر داشته باشند و هتل به یک گزینه ایده آل برای اقامت در پکن تبدیل شود . هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ دارای ۲۵۵ اتاق بوده که تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند . اتاق و امکانات برای معلولین نیز از سوی هتل در نظر گرفته شده است .سرویس نگهداری کودکان هتل به راحتی سفر والدین کمک می کند تا در اوقات فراغت، مهمانان به راحتی از امکانات رفاهی هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل مرکز سلامت و آبگرم و استخر سر پوشیده بهره ببرند .

مهمانان علاقه مند به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل به فعالیت های ورزشی بپردازند .اگر می خواهید به بازدید از جاذبه های گردشگری پکن بروید قبل از خروج از هتل، برنامه گردش خود را از خدمات تورهای هتل دریافت کنید .به درخواست مهمانان خدمات کرایه اتومبیل نیز در هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ فراهم شده است . پس از خرید و گشت و گذار در پکن در رستوران هتل از غذاهای عالی لذت ببرید .یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.سایر خدمات و امکانات هتل هیلتون بیجینگ وانگ فوجینگ شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجاری ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه و بار می باشند .

منبع: مهاجرت به استرالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.